Een goede matras is een matras waarop je lekker en ontspannen kunt slapen. Maar dat weet jij ook wel. Het was ook een klein beetje een grapje. Maar toch..

Als je naar een goede beddenleverancier toestapt en hem/haar vraagt om een werkelijk goede matras dat aan hierboven omschreven omschrijving voldoet.

Dan zal hij/zij, uitgaande van je lichaamsgewicht met iets goeds aankomen.

De prijs ervoor zal helaas navenant zijn. Dus hoog.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus iemand met een laag budget, zal nooit lekker slapen?

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je Hästens?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een merk en geen bepaald matras.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hastings wel dus? maar van welk merk dan voor de volledigheid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp absoluut niet wat je vraag. Wat bedoel je met hastings??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is het gegeven antwoord waar ik op reageerde, en jij reageerde daarop. waarop jou een vraag stel.
een goed matras is van groot belang voor je nachtrust en voor je lichaam
ikzelf heb jaren geleden een pulman matras gekocht
en ik heb hem nog hij was wel duur maar heb er nog steeds plezier van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een poosje terug kocht ik een medisch matras
dwz een schuimmatras van 12 cm met een 7cm dikke top-laag van traagschuim.
kan op alle bodems, latten of spiraal.
slaapt heerlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goed matras is erg belangrijk voor uw nachtrust en rug maar ook voor hoe u zich overdag zult voelen. Maar wat is nou een goed matras en hoe vind je een goed matras? Een goed matras koop je namelijk niet overal. Matrassen die zwaar afgeprijsd zijn of bijzonder goedkoop in prijs zijn zijn meestal niet een echt goed. Vooral bij beddenwinkels (verkoop punten) waar de prijzen echt laag zijn laat de kwaliteit en het comfort te wensen over. Dat u met aanbiedingen geen goed matras koopt is meestal eigenlijk al zichtbaar aan de garantie van een dergelijk nieuw matras is. Voor een nieuw goed matras behoord u minimaal 7 jaar volledige garantie te krijgen. Is de garantie minder dan 7 jaar dan kunt u er eigenlijk van uit gaan dat de kwaliteit van dit nieuwe matras te wensen overlaat. Waar herkent u een goed matras aan? Een goed matras is minimaal 20 cm dik. Een goed matras is van duurzame materialen gemaakt. Een goed matras heeft een afritsbare en wasbare tijk. Een goed matras kunt u in meerdere (meestal 3) hardheden kopen. Een goed matras kan al snel zijn kwaliteit verliezen als deze in combinatie met een slechte bed bodem gebruikt wordt. Neem dus ook een goede bedbodem bij een goed matras.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus met een laag budget zal ik nooit lekker kunnen slapen?
een goed matras is een matras waar je goed op slaapt en wat voldoet aan de door jou gestelde eisen. Kortom niet eenvoudig te vinden. Als je de kans hebt probeer dan om een proefslaapperiode te regelen.