Eet gezond, sport regelmatig en heb geduld :) je zult het echter amper kunnen stimuleren of versnellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slaap genoeg, want in je slaap groei je het meest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
groei kun je moeilijk beinvloeden, lengte is ook erfelijk bepaald. maar gezond leven, eten drinken bewegen zijn de belangrijkste factoren om tot groei te komen.

zelf heb ik ergens gelezen dat de huidige nieuwe generatie (jeugd) steeds langer word tgv junkfood, het lijkt er nu wel op dat de top bereikt is, dit heb ik echter gelezen in een niet wetenschappelijk onderbouwd tijdschrift waar ik de bron van vergeten ben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet dat er spuiten voor te krijgen zijn bij de dokter. maarals je war ouder bent weet ik niet of dat nog wel gaat als je ouder bent ze kunnen het normaal aan een scan van de hand zien of je groei goed gaat en hoe lang je worddit uit ervaring met een kind en is prima gegaan
als je echt klein bent praat erover met een arts
succes
Bronnen: