Latex handschoenen of huishoudhandschoenen gebruiken met afwassen?

Met mijn werk moet ik afwassen het is al het vieze afspoelen en in de vaatwasser zetten en later opruimen. Maar nie ben ik laatst ‘geholpen’ aan me linkerhand en lijkt het me verstandiger ivm hygiene om handschoenen aan te doen. Nu weet ik niet wat beter is die latex handschoenen (gebruiken donters/artsen ook) of huishoudhandschoenen? Wie kan mijn vraag beantwoorden?! Alvast heel erg bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Castle
6 jaar geleden
Ik zou huishoudhandschoenen gebruiken want die zijn dikker. Op latexhandschoenen zit ook nog een soort poeder. Dit merk je als je ze uittrekt.

Antwoorden (1)

Huishoudhandschoenen zijn steviger, en zullen langer heel blijven dan de latexhandschoenen. maar veel verschil zal het voor je hand niet maken, probeer gewoon wat het fijnste zit
anneliez