Wat is er zo erg aan roos?

Ik heb roos, maar ik merk er niet zoveel van. Dus wat is er dan zo erg aan? Want ik hoor mensen wel eens zeggen dat het erg is enzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Het erge is volgens mij de schaamte die mensen kunnen voelen. Maar verder kan het dacht ik niet veel kwaad.

Antwoorden (2)

Er is niks ergs aan, het kan alleen behoorlijk jeuken en je ziet het zeker in donkere haren heel goed zitten. Als je donkere kleren draagt, kun je je erg schamen als er zo'n sneeuwvlokkenveldje op je schouders ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Roos is totaal niet erg. Het valt op als jij een donkere trui/shirt aan hebt. Zelf ben ik de zwitsal baby shampoo gaan gebruiken en sinds die tijd geen roos meer. Maar nogmaals roos is niet erg