Hoe word je snel weer beter?

Hoi, ik ben best wel ernstig ziek(verkoudheid, hard en veel hoesten, koorts) en ik ga dinsdag al naar Parijs dus moet in die tijd echt snel beter worden! Nog tips?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Reddie
6 jaar geleden
Dat gaat niet snel.
Je lijf heeft daar tij voor nodig.
Je bent ook niet in 10 minuten van hier naar Parijs. Daar heeft de trein tijd voor nodig.
Cryofiel
6 jaar geleden
Ik sluit me aan bij Reddie.

Het beste antwoord

Het gaat niet sneller dan het gaat...

Het maximale wat je kunt doen is: zorgen dat je je herstel niet vertraagt. Versnellen gaat dus niet, maar het vermijden van vertraging is mogelijk.

Dat doe je door rust te nemen en jezelf warm te houden. Rust nemen betekent zowel voldoende nachtrust als weinig tot niets doen wanneer je wakker bent. Bij behoefte kun je ook overdag een tussendoor-slaapje inlassen.

Verder vooral goed blijven drinken en, als je maag het aankan, gezond en lichtverteerbaar eten.

Sterkte!

Cryofiel