Sommige wel.
Maar ik zou er niet mijn uiterste best voor doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Daphne, die zijn d'r wel....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"De man" bestaat niet. Wel kan je zeggen dat het overgrote deel van de mannen waarde hecht aan het eigen uiterlijk, waar de spieren ook onder vallen. Er bestaat ook nog zoiets als "bigorexia", een variant van een eetstoornis waarbij het kweken van spieren een obsessie vormt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste mannen willen wel graag gespierd zijn, maar willen er geen moeite voor doen. De meeste mannen zijn dus ook niet enorm gespierd.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
"De Man" vindt dat niet heel erg belangrijk.
Kijk maar op straat, in je omgeving, op school, op het strand, op het werk of waar dan ook.

Ik ken een paar hele gespierde, sterke mannen
[ toevallig mijn zonen -:) ]
die hebben dat nodig voor hun werk, maar gaan echt niet iedere dag in de sportschool spieren staan pompen.

Misschien dat er iets meer mannen zijn die meer waarde hechten aan een stevig gespierd en sterk lichaam, maar gelukkig ook steeds meer vrouwen.
Het is zo gezond he, goeie spieren...zucht!