symptomen hartaanval?

hajj ben ik weer met me gezeur sorry

maar wat zijn de symptomen van een hartaanval?

ik heb een paar dagen geleden ook al een berichtje geschreven hierover

ik heb 2 weken geleden een hartfilmpje gehad bij de huisarts de waren een paar kleine afwijkingkjes te zien ma niet ernstig hij had overlegd en ook de cardioloog zei is niks..zei de huisarts

nu moest ik vandaag na de cardioloog heen die belde me van de week

heb wee een hartfilmpje gehad en geluisterd ma hij kon niks met ckerheid zeggen
moet maandag een week lang een apparaatje om en krijg een echo van me hart

ma heb elke keer een ontzettende druk op me borst vooral in me linker en dat straalt uit na me linkerarm na me nek en me schouderbladen

ben heel kortademig

heb wel chronische hyperventilatie en paniekaanvallen (dagelijks)
soms wel de hele dag door en heb ook hypogonder of zo iets ( bang om iets te krijgen ziektes enzo)

ik rook niet ..drink niet.. slaap weinig.. eet niet veel maar eet wel...ik gebruik geen drugs ben voor de rest gezond geen hoge bloeddruk enzo

ma niemand kan mij de symptomen vertellen of hoe je je voelt als je egt een hartaanval hebt

ben 26 jaar ze zeggen dan komt het vrij weinig voor

ik hoop dat jullie me snappen en dat ik antwoord krijg zou jullie dankbaar zijn

xxx

Weet jij het antwoord?

/2500

Symptomen bij een hartaanval zijn: het gevoel alsof er een drukkende band om je borst zit, uitstralend naar je linkerarm. Je gezicht ziet asgrauw, je hebt het gevoel alsof je te weinig frisse lucht krijgt. Laat er vooral onderzoek naar doen. Blijf hiermee niet doorlopen.

Boven staande schrijven hoef ik niet meer te herhalen daar wordt alles voldoende beschreven. Alleen wil ik hieraan toevoegen, dat je alleen met een kathetrisatie kunt zien of er iets in de kransslagaders verstopt is. Dat doen ze met een katheter meestal via de lies, gaan ze via de aders naar het hartgebied en spuiten daar een contrastvloeistof in waarna ze kunnen zien of er ergens een verstopping zit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100