Hoe kun je op een natuurlijke manier je groei remmen?

Ik ben een jongen, en heb al baard in de keel. En ben rond de 1.70. Ik ben heel erg gelukkig met deze lengte, zijn er dingen die je kunt doen om te voorkomen dat ik nog langer wordt en dus ga groeien. Want ik zie het gewoon niet zo zitten om echt langer te worden dan dit.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
fremar
6 jaar geleden
1m70 is nu ook weer niet groot meer tegenwoordig,de meeste jongeren worden heel wat groter.
Ritsuka
6 jaar geleden
Tsja, bij een tekort aan voeding stopt de groei en ontwikkeling, omdat je dan moet overleven. Is een heel natuurlijke evolutionaire reactie, maar natuurlijk niet gezond.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt de.m.v. röntgenfoto's laten uitzoeken hoe groot je ongeveer gaat worden. Ik dacht dat ze dan foto's maken van de vingerkootjes, maar dat weet ik niet zeker. Dat kan de huisarts je ongetwijfeld vertellen.
Misschien moet je dat eerst eens doen.
Daarna kun je altijd nog verder kijken.
Je leeftijd staat er niet bij, maar het valt vast mee!

Antwoorden (1)

Ja er zij' zo'n dingen maar die verminderen je gezondheid en levenskwamiteit dit is niet aan te raden dus, de meeste mannen worden ongeveer 1 m80