Hoe kan je na onregelmatig eten dit weer oppakken?

Ik bedoel, als je langere tijd onregelmatig gegeten hebt, (en met name te weinig gedronken), hoe kan je dan weer beginnen?

6 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Flesje water bij je hebben, of een glas water als je bureauwerk doet.
Zo stel je drinken niet uit. Ook kan je dan eenvoudig bijhouden hoeveel je drinkt.

Antwoorden (1)

Door gewoon te beginnen. Ga eerst eens fatsoenlijk ontbijten, dan heb je al een goed begin van de dag.
- Afhankelijk van hoe laat je moet opstaan tussen 6-8 uur ontbijten. Bijvoorbeeld een paar boterhammen met gebakken ei of bak kwark/yoghurt met muesli.
- Om 12 uur lunch, warm eten of wat boterhammen, ligt er aan wat jij wilt.
- 18 uur avondeten, vlees, groente, aardappels/rijst.

Eerst eens beginnen met deze 3 grote maaltijden, en zorgen dat je hierbij drinkt. Na een paar dagen, als dit een beetje lukt, kun je rond 10 uur en 15 uur nog een snack toevoegen, stuk fruit of wat noten, en wat drinken bijvoorbeeld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mocht je dat teveel ineens vinden, ga dan eerst de komende 3 dagen focussen op een goed ontbijt eten.
Ritsuka
6 jaar geleden
KennisDelen
6 jaar geleden
Dank je wel