Wat is een body 2 body massage?

Ik zie soms wel eens in advertenties body 2 body massage, maar wat houd dat precies in? wat gaan ze dan doen? (Ben een man).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
53.2K

Het beste antwoord

je wordt lekker ingewreven met olie, waarna de vrouw steeds verder gaat, tot ze met haar hele lichaam over het jouwe wrijft.
wat handwerk kan er ook aan te pas komen, maar meestal blijft het daarbij.
veel plezier! ;)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is een vorm van erotische massage waarbij het lichaam word gebruikt om te masseren, in het geval bij een vrouw bij de man met de borsten over het lichaam heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is n vrouw die eens lekker tegen jou aan gaat zitten schuiven
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Haha. Beetje grof gezegd, maar het klopt wel :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rofl Goed gezegd
Vaak worden massages met de handen uitgevoerd maar ook het hele lichaam kan gebruikt worden als massage instrument.
Bij deze massage zal u zich zelf volledig ontspannen voelen terwijl de masseuse met haar blote lichaam uw lichaam van top tot teen masseert.
Dit is een unieke ervaring die vaak tot een van de prettigste manier van masseren wordt gerekend. Tijdens deze massage wordt u niet alleen lichamelijk ontspannen maar ook geestelijk wordt u compleet ontspannen.
De masseuse zal met haar borsten en billen uw lichaam heerlijk onder handen nemen. Hierbij zal ze ook gebruik maken van massage olie waardoor ze heerlijk over uw lichaam kan bewegen. Op afspraak is er ook een masseur aanwezig. De masseuses zijn altijd aanwezig voor een erotische body to body massage. Een Body to Body Massage is dus een heerlijke erotische massage wat u tot hogere sferen zal brengen. Een onvergetelijke ervaring die u beleefd bij Alayah Massages.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is reclame, en nu hup, allen naar Belgie