Door deze vraag voor te leggen op dit forum, dan leer je van de antwoorden. Het stellen van die vraag is het begin om beter voor jezelf te leren opkomen.

Je leert het door in de praktijk voor jezelf op te komen. Dus als het nee voelt, nee zeggen en als het ja is ja te zeggen. Als je dat blijft doen, dan gaat het helemaal goed komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan een assertiviteitscursus overwegen .... heel leerzaam.
13 jaar geleden
wat dacht je van judo,schijnt echt goed voor je zelfvertrouwen te zijn