Kan iemand de pijn aan mijn knie verklaren?

Ik heb pijn aan de onderkant van mijn knie het zit een beetje aan de linker kant.. het voelt een beetje hard en het doet pijn als ik erop druk het doet pijn als ik traploop.. verder heb ik geen klachten, wel heb ik mijn andere been 9 weken in het gips gehad dus heb weinig bewogen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan zijn dat het been waar je nu last van hebt overbelast is. IK ben geen dokter of iemand in die sector. Mijn vader wel en hij zegt dat het gebruikelijk is dat als je ene been gebroken is geweest je andere been overbelast raakt, omdat die alles opvangt(je gewicht en beweging door de dag heen) Als het lang aanhoud adviseer ik je om het te laten controleren door iemand die bevoegd daarin is. Voltare werkt oprecht tegen ontstekingen. Het kan namelijk ook zijn dat je kapsel een beetje ontstoken is. Als je voltaren twee tot drie keer per dag op doet zou het de ontsteking moeten kunnen tegen gaan. Ibuprofen helpt ook. Probeer je been niet te veel te belasten, dus geen zware dingen doen zoals squats. Dit is wat ik weet en ik heb verder geen bronnen. Succes en sterkte met je knie!

Het doet mij denken aan de Meniscus. Die heeft aan de zijkant een aanhechting zitten. Je zegt pijn te hebben als je erop drukt. Als het de Meniscus is dan is dat juist de plaatst waar het 't meest zeer doet. Je andere been in het gips heeft gezeten heeft die knie meer te verdragen gehad en dat kan goed een "aanslag" geweest zijn op je Meniscus. Laat het eens nakijken bij de arts. Als het je Meniscus is dan gaat het niet weg, maar wordt het alleen erger. Dan kun je er beter op tijd bij zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100