Ik heb 4x wiet gerook in een half jaar maar ik ben een hartpatiënt en ik vroeg me af of de doctors het konden zien ??

Weet jij het antwoord?

/2500

THC (werkzame stof in wiet), is nog maximaal, in extreme gevallen, tot een maand na gebruik te zien in de urine. Hiervoor moet echter wel een urinetest worden gedaan, en deze kan de dokter je niet verplichten (de politie in bepaalde gevallen wel, maar alleen als ze vermoeden dat je onder invloed bent). Dus eigenlijk kan de dokter dit niet zien, tenzij je minder dan maand geleden wiet gerookt hebt en je toestemming hebt gegeven voor een urinetest. Nicotine blijft daarnaadt slechts maximaal minder dan een dag zichtbaar in je bloed

THC bindt zich aan vetweefsel in je lichaam en blijft ca. 4 week aantoonbaar in je urine. Zolang je al 4 week niks meer gerookt hebt zou ik mij daar geen zorgen over maken. Zou mij er trouwens helemaal geen zorgen over maken, het is tevens een gedoogde plant en het enigste wat ze kunnen doen is het je afraden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100