is ze verliefd?

ik ben een beetje verliefd, maar ik weet niet of ze mij ook leuk vind.

Dit doet ze veel:
-Niet al te veel praten op msn, wel heel veel in real life.
-Veel onthouden.
-Heel veel aan mijn haar zitten.
-Af en toe (kleding) aanraken.
-Veel van mij toelaten.
-Een beetje plagen.

hebben jullie een paar tips voor mij?
gr xander!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dat alles doe ik bij zoveel jongens
en ik ben echt niet verliefd op allemaal :S

Toegevoegd na 35 seconden:
ps: BEETJE verliefd? waarom dan al die moeite?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof me, je hebt maar 1 tip nodig om er achter te komen of zij ook verliefd is:

VRAAG HET HAAR!! Kom op, laat zien hoe stoer je bent en vraag het haar heel rechtstreeks. Neem haar eventueel even mee naar een plekje waar jullie niet gestoord kunnen worden. Een kleine wandeling ofzo.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, stap gewoon op haar af. Ik zou het ook niet snel doen, maar vraag gewoon of ze jou leuk vind. Je merkt het wel wanneer ze (onbewust) veel aan d'r haren zit en veel naar je lacht. Het gaat onbewust, en dan weet je het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xander, hoe oud ben je? Je leeft maar één keer! Ga er voor! Vraag haar mee uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou Jij bent je jongen.
en veel meisjes zegge.
de boy moet me vraageen ik hem niet.