Is de kruid Saffraan goed voor de leverfunctie?

Ik werk bijna elke dag bij de saffraan,moeten concentratie gebruiken om af te wegen,en ik heb nu matige allergie aan de kruid saffraan,totaal vier keer rode ogen aan de rechter kant van het oog.

Mijn vraag is:Genoemde matige allergie is dat goed voor de leverfunctie en het ogen,het hart ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Hoe weet je dat het een allergie is?
Het klinkt eerder als een irritatie: stof in je ogen gehad? Werken jullie met oogbescherming?
Een allergie voor iets is doorgaans niet per se goed voor een ander orgaan dan het orgaan waar de allergie zich uit.
Maar ook hier geldt weer: denk je dat dit komt door de materialen waarmee je werkt, meld dat dan aan je baas en overleg eventueel met arbo-arts.