Hebben alle oogdruppels als bijwerking wimpergroei?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.9K
Erna55
6 jaar geleden
Geen enkele oogdruppel heeft als bijwerking wimpergroei.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna +1

Het beste antwoord

De bimatoprost oogdruppels kunnen wimpers veranderen. Soms ook toename van de lengte van de wimpers en soms een donkere verkleuring van de wimpers.

Toegevoegd na 56 seconden:
Bij 10 tot 30 van de honderd mensen
http://www.apotheek.nl/medicijnen/bimatoprost-oogdruppels#wat-doet-bimatoprost-oogdruppels-en-waarbij-gebruik-ik-het

Toegevoegd na 7 minuten:
Niet alle oogdruppels hebben dat effect.
Als je op de ingrediëntenlijst geen Bimatoprost, Latanoprost,
Travoprost, Isopropyl Cloprostenate, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Methylamido Dihydro Noralfaprostal, 17-Phenyl Trinor Prostaglandin E2 Serinol Amide terug kunt vinden is de kans groot dat de wimpers niet groeien of voller worden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt