Geldt voor de gemiddelde man: eerst sex, dan verliefdheid?

Of is dat een smoesje om je het bed in te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14.3K

Het beste antwoord

Een beetje man zal er toch anders over denken.Er zijn mannen zat die proberen met elk meisje wat ze leuk vinden sex te hebben.Dat heeft niks met verliefdheid te maken.Het is puur hun lusten bevredigen.Maar een man die op zoek is naar een serieuse relatie zal niet alleen maar aan zijn eigen lusten denken.Hij wordt verliefd en als het wederzijds is zal de sex vanzelf komen.Een man die eerst sex wil zou ik lekker links laten liggen.Een meisje dat zichzelf snel geeft,wordt niet gerespecteerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat lijkt mij wel een heel raar smoesje.

Ik wil eerst met je naar bed.
Dan heb je kans dat ik later wel verliefd op je wordt.
Ha ha ha.

Overigens zou je dat aan een gemiddelde man moeten
vragen.
Ik ken er geen een.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of dat voor de gemiddelde man geldt weet ik niet maar, ik kan wel verliefd worden zonder sex gehad te hebben. en sex is dan misschien wel belangrijk maar als je eerst sex moet hebben voordat je verliefd wordt zou het dus betekenen dat sex het enige belang is in die relatie. (en zou jij zo'n relatie willen? of sterker nog zou jij met een man naar bed gaan die zegt eerst sex dan verliefd?)

mijn conclusie: stoere kroegengelul!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klopt in die zin, dat een man niet veel gevoelens nodig heeft om met iemand het bed in te kunnen doen. Als er zich op die manier een casual seksule relatie ontwikkelt, kan het goed zijn dat de man in kwestie naast het fysieke gedeelte ook echt verliefd wordt in die periode.

Sex is in geen geval een voorwaarde om verliefd te worden, maar op deze manier zou het kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken een man die het met veel vrouwen doet terwijl hij niet verliefd op ze is, maar puur om de lust het met ze doet, maar uiteindelijk is ie dan tog verliefd op 1 van hen geworden.
dus ja of hij dan de gemiddelde man is, dat weet ik niet, maar hij is wel een man!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het staat los van elkaar. Maar.... veel mannen verwarren seksuele opwinding met verliefdheid. Meer dan vrouwen in ieder geval. Ze denken dat een stijve na het zien van een mooie vrouw betekent dat ze er verliefd op zijn. Hoe ervarener een man wordt op gevoelensgebied (dus meestal ook: hoe ouder de man), hoe beter hij het kan scheiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moest een wéten hoeveel vrouwen met hun geslachtsdelen denken en om de haverklap ...'boterverliefd' zijn. Ook vrouwen kunnen dat onderscheid niet altijd van nature maken, hoor. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens.... ( betrapt ;-) )
Liefde en seks behoren hand in hand te gaan. Maar helaas onderkennen veel mannen deze stelling bepaald niet.

Seks is één van je pijlers waarop de liefde rust. Het is de natuurlijke aantrekkingskracht tussen twee mensen.

Het eerste contact tussen twee mensen is als regel een zuiver lichamelijke aangelegenheid..elkaar zien, ruiken, voelen enz.
In de verliefdheid die dan onstaat zit ook het verlangen om elkaars lichaam te ervaren.

Dit verlangen is bij 'de man' doorgaans wat sterker dan bij 'de vrouw'

Ik hoop hiermee je vraag een beetje beantwoord te hebben.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hoop ik niet zeg.
eerst verliefd-zijn toch, dat heerlijke gevoel
verlangen naar.. sex komt voor uit dat verlangen