Is het waar dat het 'zaad' van mannen met een zittend beroep minder van kwaliteit is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op zwart zaad zitten moet je in elk geval voorkomen.

Het beste antwoord

De ballen van een man zitten buiten zijn lichaam omdat zijn sperma beter gedijdt bij een wat lagere temperatuur. Als die temperatuur structureel verhoogd wordt, bijvoorbeeld doordat de ballen lekker knus tussen het lichaam en een stoel zitten, kan dat negatieve gevolgen hebben voor de kwaliteit van het sperma.

Maar meestal loopt dat wel los. Er zijn niet veel zittende beroepen waarbij je echt acht uur lang niet van je stoel komt. En er is ook nog de rest van de dag. Dan is het natuurlijk wel verstandig om niet óók nog superstrak ondergoed te dragen en urenlang hete baden te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*gedijt

Andere antwoorden (3)

strakke spijkerbroekendragen is misschien erger. de balzak moet wel de 'ruimte' hebben. ook mannen met een zittend beroep lopen/staan/bewegen/sporten na het werk. het zal wel meevallen met die kwaliteit dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat klopt, daarom gaan mannen ook liggen als ze hun zaad willen testen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dame vindt het altijd even lekker smaken! Ook toen ik nog niet zat!