ik heb tijdens het masturberen pijn aan de zaadleider van mijn rechter teelbal

ik weet niet of het de zaadleider is ,
amr tijdens het mastureberen voel ik een klein beetje pijn in zaadleider , niet echt harde pijn maar meer op achtergrond ,, wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou naar de dokter gaan. Dat hoort nl niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je niet direct naar de huisarts durft/wilt.
kan je hier ook eerst eventueel je vraag stellen. http://www.dokter.nl/

Antwoorden (2)

Ik denk niet dat je huisarts her veel over kan zeggen, mar vrag een verwijzing
Als je echt ongerust bent ga dan langs een uroloog in het ziekenhuis.

Een beetje pijn komt vaker voor, maar pijn is altijd een waarschuwing, niet tegen trekken, maar tegen gebreken in het systeem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vul een kom met water ofzo ,
en ga er met je gevalletje in en knipper onder water met je rechteteelbal.