Hoe komt het dat een splinter niet wordt afgestoten door mijn vinger?

Meestal als ik een splinter had (zweerde)hij er vanzelf uit.Maar deze keer ging het infecteren en moest het operatief verwijdert worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Infecteren is een aanzet om de splinter af te stoten, maar dan moet hij er wel uit kunnen, zat misschien vast in het bot, ofwas je weerstand even minder.
Als je lichaam de splinter niet aan kan, dan gaat de splinter zijn omgeving gaan infecteren en kan er zelfs bloedvergiftiging ontstaan, erger nog, je kan er aan dood gaan.
Oververmoeidheid, slechte conditie, te weinig nachtrust, te veel stress , kunnen je weerstand ernstig aantasten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (1)

Ik ben bang dat de splinter te diep zat. Als hij enigszins aan de oppervlakte blijft zitten, zweert hij er vanzelf uit of kun je hem er zelf uithalen.