Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kijkt de buitenwereld anders naar je als je je verdriet uit in het openbaar? (wanneer je anders altijd 'sterk' bent)

Ik vraag me af wanneer als iemand bv op het werk of waar dan ook, zijn/haar emoties uit, of er daarna anders na je gekeken word. zowel negatief als positief!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
516

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

De meeste mensen weten niet zo goed hoe ze om moeten gaan met verdriet van anderen, je stelt ze dus voor een dilemma.
Doordat je ze voor dit dilemma hebt gesteld zullen ze zeker anders naar je kijken. Het is zeer afhankelijk van de sfeer van de groep of dit al dan niet positief uitvalt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral de nederlandse buitenwereld doet dat erg,want ons motto is immers: Doe maar gewoon,dan doe je al gek genoeg!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zat een tijd terug ook jankend op mijn werk, maar ik had mijn collega's vantevoren ingelicht dat ik met ze moest praten over iets. Iedereen was heel begrijpend en wilden allemaal ook graag helpen. Het luchtte echt op! Ze kijken nu niet anders naar me hoor, ik ben wie ik ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze al anders tegen je aan kijken, dan kan het alleen maar positiever zijn.
je toont per slot alleen maar dat je ook maar een mens bent.
ik denk dat je meestal op begrip en steun kan rekenen.
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden
Als je een hart hebt gaat je hart uit naar iemand met verdriet. Je bent een mens en reageert als een mens. Waarom zou je iemand daarna negatiever of positiever bekijken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kijk er heel positief tegenaan,zo'n iemand verbergt zijn emoties niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding