Kan je gaatjes laten schieten als hij genaaid is?

Ik heb niet zo lang geleden ontdekt dat ik een slotje in mijn oor heb zitten de dokter heeft het eruit gehaald en gehecht ik zou mijn oorbellen graag terug laten schieten maar kan dat nog met een hechting op die plek? Het waren wel mijn 2e gaatjes dus niet op de plek waar je 1ste zitten.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zodra het wondje waar het slotje in zat genezen is zijn de hechtingen er ook uit, door de dokter of het zijn oplosbare hechtingen.
Het kan wel, maar beter vraag je toch even aan de huisarts of deze vindt dat het wondje goed genezen is of dat je nog even moet wachten.