ik voel me net een paar minuten heel `leeg ` en heb neiging tot spontaan huilen, hoe komt dit, en wat kan ik er aan doen?

een leeg gevoel,als of ik iets mis, terwijl ik er niet zomaar op kan komen wat ik mis, ik heb een vriend dus ben niet eenzaam, hij is ook wel veel thuis, dus het missen van aandacht is het niet.
is dit normaal om je `leeg` te voelen?
zit er een emotie achter of...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Amadea
12 jaar geleden
Misschien moet je ongesteld worden? Dan zijn het premenstruele verschijnselen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben juist 3 weken ongesteld geweest en dat terwijl ik de prikpil heb, ik weet dat de prikpil geen garantie is op geen ongesteldheid, maar normaal heb ik een half tot 1 jaar geen ongesteldheid en dan in eens wel, ben ook al na huisarts geweest met de 3weken ongesteldheid dat kan bijwerking zijn zegt zij.. al komt dat niet zo veel voor..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe is je relatie met jouw vader en moeder?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een vlaag van een gevoel uit een vorig leven... Waar je je partner mist... Gewoon over laten waaien.., komt wel goed. En als je moet huilen gewoon laten komen... Dat is goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk een jankfilm, lucht bij mij altijd op :x

Het beste antwoord

Blijkbaar is er in je onderbewuste iets aan het rommelen.
Ik herken het gevoel (denk ik): je zit aan 'niets' te denken en wordt ineens emotioneel.
Vermoedelijk ben je in je onderbewuste een emotionele gebeurtenis aan het verwerken, dat kan recent zijn, maar ook iets langer geleden.
Het kan getriggerd worden door iets dat je op de radio hoort of op TV ziet, een kleine gebeurtenis eerder op de dag, of iets dat je gelezen hebt.
Ik vergelijk het met dromen: daar komen ook vaak dingen naar boven zonder duidelijke aanleiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je hormonen kunnen ervoor zorgen dat je je soms verdrietig en leeg kunt voelt, zonder een duidelijk aanwijsbare oorzaak. Maar het kan ook zijn dat je je minder lekker voelt omdat je lichamelijk niet helemaal top bent.

Of er een emotie achter zit, kan een buitenstaander niet weten. Heb je verdriet of ervaringen die je hebt weggestopt?
Waar je niet over wil praten? Kan praten? Hier weet allen jij het antwoord op.

Toegevoegd na 1 minuut:
correctie: kunt voelen
Laatste regel: alleen ipv allen
Sorry het is al laat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou wel eens de aanzet van een depressie kunnen zijn, het zijn slechte dagen wegens alle drukke feestdagen, en het zijn de slechtste maanden nu (weinig zonlicht). probeer je te forceren iets te doen, iedere dag een half uur wandelen of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien last van een lichte winterdepressie.
Als het lang duurt of vaak terug lijkt te komen
zou je misschien baat kunnen hebben bij licht therapie.
Je kunt een lamp hiervoor huren via het Groene Kruis,
om te proberen of het iets voor je is.