Je kunt het niet zien maar wel horen .
Als je het vast houd gaat het enorm fluiten en piepen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wel eerst de batterijtjes activeren natuurlijk.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HOe komt dit?
j5m
12 jaar geleden
Omdat deze apparaten enorm gevoelig zijn .
Als ik al te dicht bij iemand in de buurt kom die b.v. ook een apparaatje in heeft begint hij al te piepen.
Mag natuurlijk niet bij het algemene dagelijkse gebruik piepen.
Want dan moet hij worden bijgesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn kinderen vonden het altijd leuk om aan opa's oren te trekken, dan ging opa piepen ;)
j5m
12 jaar geleden
Dat is mischien leuk voor de kinderen maar voor de drager hiervan een enorm schril geluid dat je door merg en been gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opa vond het zelf leuk hoor, het is niet zo dat peutertjes opa mishandelde of zo.
j5m
12 jaar geleden
Nellie dit bedoel ik in het algemeen en niet persoonlijk.
Ik neem aan dat je bedoelt bij iemand anders?

Gehoorapparaten zijn tegenwoordig vaak zo klein dat je niet eens kan zien of iemand er een draagt.
Zit in de oorschelp of achter het oor.

Dus kan je al helemaal niet zien of het aan of uit staat.

Als je het voor jezelf wilt weten: je stopt zo'n ding in je oorschelp. Je regelt het volume en dan weet je het wel.

Dus een aan/uit indicatielampje is helemaal niet nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
Elke gehoor apparaat is ingesteld op de soort doofheid dus het volume hoef je niet te regelen. dat doe je alleen als het tijdelijk nodig is door omstandigheden.
Dat kan je zien als je het in je hand hebt en als iemand het in zijn oor heeft. Zodra het klepje van de batterij dicht is staat het apparaat aan. Verder kun je dat niet zien alleen de gene die het gebruikt hoort nu een stuk beter.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin. Ik kan mijn gehoorapparaten prima uitzetten, zonder daarvoor het batterijklepje te openen of zo. Zit gewoon een knopje voor ;-) Het is onmogelijk vanaf de buitenkant te zien of een apparaat aanstaat of niet, heeft niks met het klepje van de batterij te maken.
ronron1212
12 jaar geleden
Mijn apparaat kan ik alleen uitzetten als het klepje open is dus wat onzin