wat gebeurt er als je als homo testestoron in neemt?

wordt je dan meer mannenlijker? of..?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

testosteron regelt de dingen die je lichamelijk nodig hebt als man te functioneren of als jongen een man te worden.

homo zijn is geen lichamelijke aandoening en de hoeveelheid testosteron in je lichaam veranderd niets aan je seksuele voorkeur .

homo of niet je krijgt alleen mannelijkere trekjes

Toegevoegd na 1 minuut:
als je vraag is of je van je homofiele gevoelens af kunt komen met meer testosteron is het antwoord neen