Ja, ik heb er ervaring mee. Het heeft me een zetje gegeven die ik nodig had. Plus dat er eens een andere invalshoek werd neergezet.
Zo werden een aantal probleemgebieden duidelijker en wordt er wat voedingsadvies gegeven.

De werking verschilt per persoon en voor mij persoonlijk werkt shiatsumassage beter. Mijn overgevoeligheid voor metaal helpt natuurlijk de acupunctuur en zijn metalen naalden niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja...tegen hooikoorts...werkte goed, maar moest er 2 maanden voor het hooikoortsseizoen mee beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik...
tegen pijnbestrijding
maar ik had er geen baad bij
overigings is t misschien ook mijn angst gweest voor naalden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel stoer dat je het wel geprobeerd hebt ondanks je angst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind echt niks
er werden zo'n 30 naalden in me nek,armen en benen zelfs op me hoofd gezet
gat...
toen allemaal draden
alles begon te trillen en mevr miyagie
maar zeggen dat t goed kwam
mooi niet!!
ik heb 7 sessies gedaan en mij besluit om niet meer te gaan was dat een naald te diep was gezet
ik zat de min te tellen en 3 min voor de tijd om was vroeg ze is alles goed ik zei nee
die doet pijn
ohhh zit ie te diep nee dank je nooit meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
brrr, klinkt niet prettig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan wel eens gebeuren. Het is belangrijk om continu feedback te geven, ook al zint het je helemaal niet.
Het is goed om te stoppen. Iedereen moet uitvissen voor zichzelf welke behandeling het beste bij hem past.
ja,tegen migraine maar zelfs na lange behandeling geen resultaat
fremar