Kan een foetus kanker krijgen?

vroeg het me ineens af.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje Menno, waar kan een mens zich zoal mee bezig houden he :P gv +1

Het beste antwoord

Ja je hebt ook bij sommige mannen dat een bepaalde sperma cel al een afwijking heeft . Bijvoorbeeld een raar staartje.

Meestal kan ie dan niet goed zwemmen.

Een feutes kan werkelijk alles hebben. Bijvoorbeeld hij kan met het slechte been uit bed stappen bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Alle leven kan in elke stadium kanker krijgen. Dus ook in het stadium van foetus. Kanker is in het begin niets anders dan dat één cel het beter weet en niet meer luistert naar het geheel en voor zichzelf begint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens de hele zwangerschap kan ioniserende straling genetische afwijkingen geven aan het ongeboren kind
fremar
13 jaar geleden
Ja dat kan. De baby kan het van de moeder overnemen of het zelf krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, helaas het kan. Een vriendin van me heeft een kindje gehad dat met kanker geboren is.