Wat is een mooie openingszin?

Om een gesprek te starten

Toegevoegd na 2 uur:
Tussen 2 mensen die elkaar nog niet eerder gesproken hebben.

Weet jij het antwoord?

/2500

Geen zin, maar 1 woord: Hoi! Of: Hoi, alles goed? Of: lekker weer he?

Ligt er wel aan wat je gaat doen, wil je iemand versieren, heb je een sollicitatiegesprek. Ligt er ook aan waar je bent. *Lekker weertje vandaag he, ga je nog iets leuks doen van het weekend? *Alles goed? *Wat zie je er leuk uit. *Heb je toevallig een vuurtje voor me? En ga zo maar door, kijk eens op de website hieronder:

Gaat 't weer een beetje......? Wil je erover praten............?

Dit geloof je nooit....

BIERTJE !!!!!!

"wat leuk om je eindelijk eens een keer te ontmoeten". "Mag ik je op de man/vrouw af lukraak bestoken met vragen?". Dan vraag je bijv. hele simpele dingen zoals wat is je favo kleur, je favo vakantieland. Dan komt er altijd wel een gesprek op gang.

ik ben verdrietig

jij hier??

Pardon, wilt u/wil je even kijken, heb ik stift op mijn gezicht? *kijkt* Oh, en wat heeft u/heb jij ----- en dan zelf iets verzinnen over diens uiterlijk, een vraag erover stellen. Als diegene dichtbij komt kun je ook over diens geur beginnen, bijvoorbeeld. leuke vraag :) veel openingszinplezier

Hoelaat is het? Toegevoegd na 1 minuut: Of gewoon een hele foute zoals: Deed het pijn, toen je uit de hemel viel? Sexistische: Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin. :)

hoeveel weegt een ijsbeer?? genoeg om t ijs te breken. als een agent me aanhoudt en zegt papier, en ik zeg schaar, heb ik dan gewonnen? J jij moet niemand zijn. M waarom?? J niemand is perfect. jij bent de Jing in mijn Jang als jij met 11 rozen voor een spiegel gaat staan, zie je 12 van de mooiste dingen op de wereld. god belde, hij wil z'n engel terug. jij bent een dief. waarom. omdat je mijn hart heb gestolen. leuk voor als t ijs is gebroken: ik hou 3 keer van je, vandaag, morgen en voor altijd. ze zeggen dat disny de beste plek op de wereld is, kennelijk waren ze nog nooit in jou armen.

Hallo, ik heet hans hoe heet ben jij ????

*Heeei Bv. Lisa Dit is jane Jane Dit is Lisa. *Vandaag had ik het weer erg leuk op school Iemand haalden een geintje met de juf uit en se schork ((Dan praaten ze van zelf meee!))

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100