Waarom gaan sommige mensen zo laat naar bed?

02,03,04 uur 's-nachts is absoluut geen uitzondering.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Sommige mensen hebben weinig slaap nodig. Anderen hebben een ander dagritme en staan ook later op. Wer anderen werken 's nahts en kunnen dan in hun pauze ook even achter de computer. Ik ben nog wel eens tegen zessen al actief, maar dan heb ik daarvoor al een flinke nacht platgelegen.
We leven in een 24-uurs-economie en dat merk je overal, ook op GV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf ga ik ook vaak een uur of 2 snachts naar bed en dat komt omdat ik na het avondeten op de bank in slaap val ,voor ik weer slaap heb is het al ver na twaalven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen zijn nachtmensen. Ze zijn eenmaal gewend om laat naar bed te gaan. Soms wel hele nacht niet gaan slapen... Of sommige mensen kunnen niet gelijk gaan slapen. Daarom gaan ze wat laat naar bed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen voelen zich het prettigst als het overal lekker rustig is. Even geen prikkels, geen druk verkeer, geen telefoontjes.
Vroeger was ik overdag behoorlijk overprikkeld en kwam tijdens nachtelijke wandelingen waarin je geen steek zag het meest tot rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die mensen hebben hun dagritme enkele uren opgeschoven naar de nacht en dat kan verschillende redenen hebben zoals: genieten van de rust s`nachts en vinden s`nachts mooier om tv te kijken en achter de pc .
En ook vooral weten zij niet wat zij s`morgens moeten doen als het koud is en regent .
Dan blijven zij liever tot een uur 10 of 11 slapen en pakken dan de dag op .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je heb nachtmensen en dagmensen

ik slaap altijd van 4 tot 12

kan niet begrijpen dat er mensen zijn die sóchtends om 9 uur al wakker zijn

nichts zu fassen zoals de duitsers zeggen

gelukkig heb mijn baas beloofd dat ik nooit meer overdag hoef te werken

alleen sávonds en s'nachts,maar je heb ook dagmensen die gaan al om 11 uur naar bed