na twee jaarcontracten geen verlening door bezuinigingen, mag dit?

MIjn tweede contract loopt tot 31/12/14 dan zou het in principe een vast contract moeten worden volgens de nieuwe regeling. Echter is de zorginstelling aan het reorganiseren en gaan alle tijdelijke contracten eruit of niet verlengd, mag dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het enige wat de nieuwe regeling op dit terrein beschrijft is dat je maximaal 2 jaar op een tijdelijk contract mag werken. Wil je werkgever je langer in dienst houden dan zal hij je een contract voor onbepaalde tijd moeten geven.

Wil hij je niet langer in dienst houden, dan is het na die maximaal 2 jaar helaas gewoon over en uit.