Wanneer ben je je aan het vervelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je niks te doen hebt, terwijl je wel graag iets zou willen doen, maar even niks kan bedenken wat je zou kunnen doen. Als je niks aan het doen bent en je vindt dit wel prima, dan ben je aan het lummelen. Je stoort jezelf en dan niet aan, maar geniet er van.

Als je geslachtsdelen pijn doen van het masturberen.

als je je verveelt als je iets saai vindt of als je nix doet...

Als je dit soort vragen gaat stellen. Sterker nog, dan ben je ook anderen aan het vervelen.

Als je eigenlijk iets nuttigs moet doen maar daar geen zin in hebt, maar je net even te schuldig daar over voelt om iets volslagen onziings te gaan doen wat je leuk vindt. Dus blijf je maar een beetje doelloos rondhangen zonder dat er iets uit je handen komt, en vermaak je je ook niet echt. Tussen de wal en het schip zeg maar. Grote mensen vervelen zich dan ook in de regel zelden ; bij kinderen is 'ruim je kamer op' een probaat middel tegen verveling. OF ze vervelen zich niet meer omdat ze iets te doen hebben, OF ze bedenken spontaan iets leukers om te doen.

Wanneer ik mij verveel. peuter ik in mijn neus

Als je er wel erg lang over doet om te bedenken wat je nou wilt gaan doen. En niks, maar dan ook niks je leuk lijkt.

Wanneer je aandacht wil trekken of lui bent om iets te doen. Er is zoveel te doen, begrijp gewoon niet dat mensen kunnen zeggen dat ze zich vervelen. Heb hier helemaal geen begrip voor sorry...

Als je niks te doen hebt. Maar dan ook echt niks (en dan maar Justin Bieber gaat luisteren. Hint, niet doen)

als ik echt nergens zin in heb. Ik verzin van alles maar niks vind ik leuk.

Als je ècht en intens toe bent aan lanterfanten...... Want dán zit je middenin het stadium van verveling!

Lekker zitten niksen is ook wel leuk. Dat noemen ze ook dus vervelen...

als je stil voor je uit kijkt,nergens zin in hebt,en het leven even niet ziet zitten

Als je geen zinnige tijdsbesteding hebt. En zelf het idee hebt dat je helemaal niets te doen hebt.

Wanneer je niet in staat bent de tijd, waar je vrijelijk over kunt beschikken, op een voor jou leuke en/of zinvolle wijze door te brengen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100