Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kleine bultjes op mijn bovenarmen, hoe kom ik er af en wat is het?

Voor zolang ik mij kan herrineren heb ik al kleine bultjes op mijn armen, de ene keer wat meer dan de andere keer. Deze kleine bultjes kan ik ook uit drukken, er komt dan een beetje wit spul uit. Dit laat echter lelijke sporen achter. Hoe kom ik hier van af?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
881

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Veel voorkomende maar zeer onschuldige huidaandoening, je kan er helaas niet zoveel aan doen, behalve je huid vochtig houden.
Je zou er mee naar de huisarts kunnen gaan, misschien is er onderhand wel iets voor, en anders vast een zalfje om je huid te bevochtigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Toen ik de vraag las, dacht ik direct aan keratosis pilaris. Dus wat dat betreft hebben we hetzelfde idee.
Alleen begrijp ik niet waarom jij zegt dat je de huid vochtig moet houden en wat je ermee bedoeld, als ik zonder kennis over keratosis pilaris dit zou lezen, zou ik denken: “ik moet mijn huid vochtig houden, dus laat ik er regelmatig met de plantenspuit er een laagje water op spuiten”. Maar dat is juist hetgene dat je niet moet doen, daarmee droog je de huid uit, waardoor er meer klachten ontstaan, zoals jeuk, schilfers en irritatie. In je bron kom ik ook niet tegen dat je de huid vochtig moet houden, maar juist vet, dat kan met een bodylotion, maar ook met een zalf of olie.
Je antwoord is door het plaatsen van de bron niet slecht, maar door eigen inbreng breek je het af. Daardoor geen plus, maar ook geen min van mij.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vet bedoel ik met vochtig idd

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding