Problemen kaak, wat te doen?

Ca. 4 maanden geleden zijn al mijn tanden getrokken en heb ik een kunstgebit gekregen. Sinds die tijd groeit er iedere keer bot door het tandvlees heen (zijn geen splinters) is hier ietsd tegen te doen?

Toegevoegd na 3 uur:
En ja, de behandelen darts laat afweten en geen alternatief.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In eerste instantie doe je natuurlijk een beroep op de tandarts die je behandeld heeft. Levert dat niets op dan kun je overwegen om in zee te gaan met een andere tandarts maar eventueel kun je natuurlijk ook een beroep op je huisarts doen. Eerlijk gezegd lijkt mij dit een probleem voor de kaakchirurg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een dokter/tandarts bezoeken lijkt mij wat je moet doen. Logisch toch?