Hoe krijg je een pleister van je arm af die er nu 6 uur op zit?

Toegevoegd na 2 minuten:
Zonder dat het pijn doet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

hoekje beetje losmaken en dan ..........hup eraf trekken!

Toegevoegd na 4 minuten:
waarschijnlijk deed het wondje waarvoor de pleister erop zat meer pijn!
dus......ff op de tandjes bijten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Niet langzaam maar vooral snel eraf halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de lauwwarme kraan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Of knip het middenstuk door. Heb je twee helften die je er zo af kunt rukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder het warm/lauwe water houden dan weekt die vanzelf los of een beetje. Zonder pijn in iedergeval
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je laat het iemand anders doen terwijl je je ogen dichthoud.Als het dan pijn doet kun je de ander de schuld geven en je even helemaal laten gaan alsof je je adrenaline kwijtmoet!