Uit Zwitserland en Oostenrijk komen altijd brieven van mediums die beweren mijn toekost te kunnen uit stippelen wat moet ik hier mee?

Wordt hier al jaren mee lastig gevallen wat is nu waar wat is nu niet waar snap het allemaal niet meer?.

Toegevoegd na 6 dagen:
Kijk het antwoord van Marjo vond ik de beste alleen ik
heb helaas geen open haard ik vond hem goed en grappig
tegelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij hebben waarschijnlijk voorspeld dat je die vraag op "goeie vraag" ging posten en kijken volop uit naar antwoorden. :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker laten gaan, het kost hun geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat irritant! Ik zou ze een brief sturen dat je niets met ze te maken wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dom van die mediums dat ze niet voorzien dat jij intelligent genoeg bent om nooit in die onzin te geloven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:P die zit

Het beste antwoord

Ik zou ze een brief sturen om hun meer info te vragen enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha slechtste advies ooit, dat is alsof je de jehova getuigen gaat bellen of ze even langs willen komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verspilde moeite!

Andere antwoorden (3)

Als je in het bezit van een open haard bent,zou je die er mee aan kunnen maken. Hebben ze tenminste nog enig nut!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis en makkelijk
Doe maar gewoon bij het oud papier hoor. Het is allemaal onzin.

Wat ik altijd doe als er een antwoordenvelop bij ongewenste post zit is dat ik de zooi verscheur en in die envelop terug stuur.
12 jaar geleden
als die mediums werkelijk de toekomst konden voorspellen zouden ze weten dat jij niet weet wat je hiermee moet ,dus weer een duidelijke oplichterstruc,die echter zo dom is dat iedereen weet dat het oplichterij is