Wat moet je doen als je bent door gelekt op school? Hebben jullie nog tips? ( had het nog pas :( )

Nou ik had dit pas op school en het wad geen pretje :( gelukkig zag niemand het maar ik vond het niet echt fijn) hebben jullie nog tips om dat te voorkomen of om het te verbergen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is ellendig @Anoniempie123! Zorg dat je altijd reserve slip, jeans/broek, handdoekje, washandje, stukje zeep bij je hebt (voor de volgende keer dus.) Maar als het gebeurt zonder reserve? dan zo snel mogelijk onder de KOUD waterkraan een vlek-JE proberen te laten verdwijnen. Is het een grote vlek, dan zou ik iemand (docente / iemand vd administratie) aanspreken dat je echt naar huis moet en natuurlijk even toelichten, maar niet zomaar naar huis verdwijnen, nee dat niet. Extra tip: nooit lichte kleding dragen in die week, lijkt mij logisch, als er dan iets gebeurt met donkerblauw of zwarte kleding, is het minder vreselijk, omdat je het dan niet ziet in ieder geval.

Zoek uit of je een regelmatige cyclus hebt of niet. Als je elke maand op ongeveer dezelfde datum ongesteld wordt, dan kun je op die dagen een donkere broek met een langere shirt/trui aandoen en om het uur checken of je het bent geworden. Vaak zijn er tekens zoals buikpijn voor of tijdens de ongesteldheid. Neem altijd reserve maandverband/ondergoed mee. Toegevoegd na 1 minuut: Ook kun je een extra jasje (bomberjack/spijkerjasje/bloesje ofzo) meenemen om het om je middel te knopen om het te verbergen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100