Ik rook nu afentoe ben 1.60 word 1.75 ?als ik rook afentoe word ik dan kleiner

Word ik nu kleiner of stopt mij groei of blijf ik gewoon groeien

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Kleiner worden doe je pas tegen je tachtigste. Maar als jij al jong met roken begonnen bent is er wel degelijk kans dat je minder lang wordt dan wanneer je nog nooit hebt gerookt.

Antwoorden (1)

Wees gerust,je blijft gewoon doorgroeien...of je 1.75 groot wordt is nu nog niet te voorspellen.
fremar
6 jaar geleden
paulus811
6 jaar geleden
Je blijft alleen langer 1,75 als je stopt met roken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Haha Paulus, goeie!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja ipv roken kan je beter dampen☺️
Dat heeft mij ook van het roken afgeholpen. Ben nu 2 jaar rookvrij. En voor de mensen die denken dat dampen erger is