Hoe kan het dat als je een opdracht moet maken en die een half jaar van te voren krijgt, er pas op het laatste moment mee begint?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Luiheid: Ik ga het niet nu doen heb toch nog 6 maanden! Ik heb er nu echt geen zin in. Morgen ben ik vast leergieriger Of: OH hadden we een opdracht?!! (Niemand heeft de opdracht meer genoemd?)

Omdat een half jaar héél lang klinkt, maar het is best snel voorbij.

Uitstellen. Toegevoegd na 28 seconden: Zijn we allemaal erg goed in. Toegevoegd na 28 seconden: Zijn we allemaal erg goed in.

Omdat die opdracht je weinig intresseerd, of omdat het voor jou niet intressant is.

en op de heel braven na, hebben we daar allemaal in meerdere of mindere mate last van Toegevoegd na 1 minuut: Je blijft gewoon denken dat je vast nog een betere inval krijgt om die opdracht af te maken tot iets moois

zelf het element tijdsdruk instellen door op het allerlaatste moment te gaan leren maakt je lichaam een soort denk-adrenaline aan die maakt het leren gemakkelijker en zo bespaar je ook tijd... een stukje effiecientie en een beetje goklust

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100