Als als je het coronavirus hebt met milde klachten Hoe zijn neus en keelklachten dan precies?

Is het een beetje hetzelfde als een verkoudheid of hooikoorts of in begin echt benauwd??

3 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Milde klachten zijn echt heel mild. Soms heb je helemaal geen klachten. Een lichte neusverkoudheid, loopneus, niezen, beetje keelpijn of lichte hoest kan er al op wijzen dat je besmet bent.
Toegevoegd op 30 juni 2020 10:13: bron
SimonV
3 jaar geleden
mies1
3 jaar geleden
Die klachten blijven dan aanhouden of woorden die met een paar dagen erger
ronron1212
3 jaar geleden
Laat je even testen bij de ggd straat in je buurt.
SimonV
3 jaar geleden
Ze kunnen erger worden, maar ook weer verdwijnen. Achteraf blijkt soms dat je corona hebt gehad.
jodyenboyke
3 jaar geleden
Laat je in ieder geval testen! Stel dat je milde klachten hebt maar wel andere kwetsbare besmet!
Deze vraag is eigenlijk niet te beantwoorden, aangezien het antwoord sterk afhangt van de persoon. Zelf heb ik een aantal famillieleden met het virus gehad. Enkelen hadden een paar dagen last van hun keel en hoestte een beetje en anderen lagen een weekje ziek in bed en hadden het inderdaad benouwd.

De klachtenverloop hangt dus sterk af van de persoon.