ik heb blaasontsteking gehad nu nog last van zij en en onderrug kan dat?

ik heb blaas ontsteking gehad met antibiotica sinds zaterdag last van beide zijnen af en toe messen erin wordt al iets minder maar bij inspanning doet het zeer en mijn onderrug doet ook zeer. heb afgelopen maandaf urine na laten kijken niks in te vinden ontsteking is ovet zijn dit bewerkingen ?
als maandag niet over is weer inleveren urine is iemand hier mee bekend?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Cryofiel
6 jaar geleden
Het zou een ontsteking van de nieren kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja maar komt niks uit urine ?
Cryofiel
6 jaar geleden
Er zijn nierontstekingen die geen ontstekingsreactie in de urine laten zien. Die zitten, zeg maar, "dieper van binnen" in de nieren, of in het nierbekken. Sommige daarvan zijn wel in de urine te vinden, maar dan moet je daar gericht naar zoeken. Bij een standaard urineonderzoek doen ze dat niet, de arts moet daar gericht opdracht voor geven.

Antwoorden (1)

De pijn die je beschrijft kan mogelijk wijzen op een probleem in of bij de nieren.

Dit is iets om goed in de gaten te houden. Wanneer het niet snel verdwijnt moet je dit zeker aan je arts vertellen. Die kan dan de werkelijke oorzaak zoeken (misschien heb ik het wel helemaal mis), en daar vervolgens iets aan doen.

Cryofiel
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
moet sowieso bellen als niet over gaat maar mag pas dinsdag kunnen niks in urine vinden
Cryofiel
6 jaar geleden
Laat je ons weten wat er dinsdag uitkomt?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik ga morgen even terug bellen want lijk net zin oude oma ben 33. ik kwakkelt al vanaf i mei sinds vorige week klaar met antibiotica nu nog klachten wordt er moe van ga over 2 weken met vakantie