Als je er niet in slaagt voldoende te eten moet je naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je het bij alle voedingsmiddelen?Want het kan zijn dat je teveel snacks en zoetigheid hebt gehad de laatste tijd.Dan heb je dus geen zin meer in eten maar nog wel honger omdat je hersenen singalen afgeven die vragen om dat lekkere eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je honger hebt, moet je eten. Klaar. Dat is een duidelijk signaal van je lichaam dat je voedingsstoffen nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit met het zelfde probleem. mijn lichaamsgewicht kan dit nog wel aan. Ik drink wel erg veel, water, yoghurt en melk. Moet ook vrijveel medicijnen slikken. Mijn huisarts gooit het op vereenzaming en heeft mij doorgestuurd naar Versa, WMO, Stichting Mee om diverse hulp te krijgen door van die vereenzaming af te komen. De reden van die vereenzaming ga ik hier niet uitleggen, dat is te prive. Ik heb huishoudelijke hulp die de helft van haar tijd alleen maar praat en luister naar wat ik allemaal kwijt wil. Dat is maar 3 uren in de week. Verder hoef ik tegen niemand te praten, want er is hier nooit iemand.
Kan je dit ook in deze hoek zoeken,zoek dan ook de juiste instanties op. Blijf wel goed drinken, water, melk en zo. Geen alcohol!