Wat te doen?

Ik slaap graag in een donkere kamer, maar dan komt er geen frisse lucht binnen en ligt mijn partner wakker.
De laatste jaren is het gordijn aan de kant van het opslaande raam open gebleven met als resultaat dat ik moeite heb met inslaap vallen.
Geoppert is nu: Het gordijn een klein stukje open en het raam ook open.

Of is er iemand die een heel andere oplossing heeft.
Apart slapen is gèèn optie!!!!

Wie helpt mij aan een goede nachtrust?

Bijvoorbaat dank voor het antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zo'n slaapkapje opdoen. Dan is het altijd donker wanneer jij wil!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boor een gat door de muur en doe daar ee pvc pijp in.
Plaats op de pijp een venilator die verse lucht naar binnen zuigt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Dan heb je continu een luide zoem in je slaapkamer...
Ik denk dat dit al een mooi compromis is. Maar je kan ook een airco plaatsen die buitenlucht aanzuigt, wel kostbaar in stroom en moet je lekker vinden en maakt weer herrie door ventilator. Mogelijk is een rolluik MET DICHTE LAMELLEN een optie (niet de bijna altijd gebruikte ventilatie lamellen dus) , die kan je dan gedeeltelijk laten zakken met alleen een streepje onderaan open en het raam vol open en eventueel nog de slaapkamerdeur open. Natuurlijk ga ik er vanuit dat je ook al de deur normaal open hebt voor frisse lucht vanuit huis?! Helaas wel iets minder privacy dan met deur open, maar hij kan ook soms dicht (-;.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hele nacht de airco aan??
En dan na 2 dagen zo ziek als een hond. Nee dan kun je inderdaad beter de deur openzetten.