Hoe krijg ik al de vetrollen eraf?

Ik ben 13 jaar oud, een meisje...

Nou ik ben ook weer niet al te dik of te dun. Ben gewoon normaal. Maar ik vind heel erg irritant dat ik grote buik heb en ik krijg al langzamer de hand een tweede kin! :'(
Ik weet dus niet wat ik moet doen. Ik eet alleen heel veeel, dat is dus de oorzaak, vooral koekjes. Hehe... x'd
Mijn moeder zegt dat ik moet gaan oefenen, maar daar heb ik geen geduld voor!! :-(

Maar ja, ik doe toch wel die oefeningen. Kan iemand vertellen welke het beste oefeningen zijn? voor de buik, zodat die platter word.

En heeft iemand ook enig idee hoe je van een dubbele kin af kan komen? Niet echt zo'n echte dubbele kin. Maar er hangt gewoon iets onder me kin dat er gewoon op lijkt!

Alvast bedankt.

P.S ik weet dat ik geen zorgen erover moet gaan maken,, en dat ik nog zo jong ben enzo. Dat weet ik heus wel.

P.S.S; Ik wil geen anorexia patiënt worden, als jullie dat soms denken, ik wil alleen me buik beetje platjes wordt. En die soort dubbele kin.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Begin eerst eens met de helft van je tussendoortjes te laten staan. Scheelt weer de helft! Hou dat een week lang vol, je zult zien dat je al wat gaat afvallen. Dat stimuleert weer om nog meer tussendoortjes te laten staan.

Daarna kun je lekker sporten. Doe iets wat je echt leuk vindt anders hou je het niet vol. Ga b.v. bij een club (voetbal, handbal, volleybal enz.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ga dan buikspieroefeningen doen;-)
Dan is je buikje zo weg hoor!
En kun je gewoon af en toe een 'pakje' koekjes eten ;-D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar het gaat ook niet om vet verbranden. Het gaat om wat strakker worden. En dat kan prima door spieren te trainen.
Minder Eten, Meer Bewegen

Elk pondje gaat natuurlijk door de mond...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hééft niet teveel pondjes!
Hieronder staat een site met allemaal oefeningen voor de buik! Volgens mij helpt het echt! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je niet te zwaar bent, maar wel een bolle buik, is het vaak een kweste van te slappe buikspieren. Je kunt dat testen door je bekken eens naar voren te kantelen en te checken of de bolle buik daarmee minder wordt. Als dat zo is: de beste oefening is telkens als je staat, eraan te denken dat je je bekken naar voren kantelt! Heb geduld, op zeker moment zal de verbeterde houding je standaardhouding worden, en is je buikje voor altijd weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat die buikspieroefeningen eerst maar eens achterwege, WANT jouw lichaam bepaalt waar jij als eerste gaat afvallen. Denk maar bijv. dat je een echte lachebek bent (bij lachen gebruik je talloze spieren), maar je valt geen gram af in je gezicht. Mijn advies is om eerst je eetpatroon te wijzigen en dat is een kwestie van discipline! Je hebt nu voornamelijk last van zgn. pubervet, je lichaam vormt zich tot vrouwzijn. Meer vet rond je heupen, borsten, kont en buik. Dat gaat vanzelf weer over, maar je gewicht op dit moment is medebepalend voor de rest van je leven. Minder snoepen, meer bewegen en meer discipline en NIET verwachten dat je binnen 1 maand superslank bent. Trek voor bijvoorbeeld 5 kg een half jaar uit. Succes (enne ik ben gediplomeerd fitnessinstructrice en wil je best nog meer tips geven)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zeggen dat als je verkering krijgt dat er dan wonderen gaan gebeuren....zo zou je er slanker van kunnen worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha,, op dit moment heb ik verkering, maar k word er niet slanker van.. Haha :-P