Als je op de wc zit en je hebt net een grote beurt gedaan maar het wc-papier is op, wat is dan het beste om te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.6K
Amadea
13 jaar geleden
Altijd een mobiele telefoon bij je hebben, dan kan je bellen of iemand papier komt brengen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoop dat je probleempje al verholpen hebt en niet met een iphone op de pot zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zat niet echt met dat probleem hoor. Ik ben graag voorbereid dus nu weet ik en de rest van Nederland wat ze kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@apocaly shit dos'nt happen it's created by ass holes ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook eerst kunnen controleren of er voldoende papier aanwezig is voordat je aan de grote beurt begint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om dit soort situaties te vermijden, altijd eerst kijken of er genoeg wc papier is voordat je de grote boodschap doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat er genoeg papier aanwezig is voordat je de grote boodschap doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dit nou een vraag waar we op zitten te wachten??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft de iPhone daar geen app voor?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je toch iets gaan doen je cholesterol spreek uit als go-leste-rol

Het beste antwoord

Schreeuwen naar je huisgenoten
Je T-shirt gebruiken
Je onderbroek wat half optrekken en een washandje halen en onder de douche gaan staan
Het lege rolletje uit elkaar pluizen en het hiermee afhandelen

Toegevoegd na 5 minuten:
En het kan ook met 1 vloeitje. Scheur uit het dubbelgevouwen vloeitje uit het midden een half rondje zodat in het hele vloeitje een gat komt van zo'n 1 cm doorsnee. Het uitgescheurde goed bewaren. Het gat schuif je om een vinger naar keuze, en haalt deze vinger er van onderden door heen. Je stroopt het vloeitje met de opbrengst van je vinger en gooit deze in de toiletpot. Met het bewaarde stukje papier kan je vervolgens je nagel schoonmaken.

Toegevoegd na 7 minuten:
Oh, en een scheurkalender kan ook reuze handig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, die scheurkalender +
Steenuiltje
13 jaar geleden
Wow! Wat een crea bea ben je........hahaha!
Ik ga het niet proberen hoor! Kijk wel uit!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goh dat is lachen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheurkalender... Geniaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal hele goeie antwoorden. Hopelijk heeft iemand er iets aan in de toekomst. Per toeval zat ik gisteren op de wc en toen was het wc-papier echt op...

Andere antwoorden (30)

Het kartonnen kokertje uit elkaar prutsen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Goed moment om te overwegen of jouw techniek wel goed is. Als je het doen van de grote boodschap een beetje beheerst, heb je geen papier nodig. Probeer hem er snel uit te persen. Dan blijft er vrijwel niets achter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gatver!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Proberen 'hem er snel uit te persen' is igenlijk nogal ongezond, op termijn kan dit scheurtjes in het rectum en aambeien veroorzaken. Het is veel gezonder om het gewoon te laten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@SuzyQ: Als je in de top wil mee draaien, moet je er wat voor overhebben. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee opentrekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
torrie heeft gelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Crohnpatient hier, en ik kan jullie vertellen dat consistentie alles is. Als er geen papier is wordt ik in elk geval gillend gek!
Wat een grappige vraag.

Als je thuis bent, roep je je partner of huisgenoot om even wat zakdoekjes of tissues aan te geven. IS er niemand anders in huis, dan loop je met de broek op de knieën naar de plek waar je tissues o.i.d. bewaart.

Als je niet thuis bent, maar in een horeca-gelegenheid of op het werk ofzo, dan is er misschien iemand anders in de toiletten die je wc-papier of papieren handdoekjes kan aangeven. Is er geen redder in de buurt, dan even de broek omhoog en een ander toilet induiken of handdoekjes pakken en snel weer terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om het hoekje van de deur een brul geven of iemand wc papier uit de voorraadkast/-kelder kan pakken en als het echt op is, even vragen of ze de keukenrol willen pakken
of een doos tissues Is toch prettiger dan een krant te gebruiken. Anders is dat de enige optie. Is er niemand thuis, hup, broek op de knieën en zelf snel halen.
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij gebrek aan bovenstaande vervanger heb ik zelf een keer wattenschijfjes gebruikt. enige waar ik vanaf de pot bij kon
amc
13 jaar geleden
Voortaan dus zorgen dat je, voor het geval dat je, in elk geval, de grotere make up wattenschijfjes hebt liggen. :)
HEEL voorzichtig naar je PC lopen. NIET gaan zitten!
En dan op Goeievraag.nl vragen wat je moet doen.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL!
Kimath
13 jaar geleden
haha :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb genoeg tips, even terug naar het toilet :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lachen +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-) +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schitterend +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GEWELDIG ANTWOORD!
HAHAHA
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
winnaar van de meeste plusjes denk ik met zo'n antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit wordt een vieze boel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top hahahahaha :-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, wat een mooi antwoord :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sh&t ! Ik ben gaan zitten ..
heb ik hele goede ervaring mee:
heb in een studentenhuis gewoond we het een beetje om de beurt kochten. maar op een gegeven moment kapte iedereen er mee omdat een paar nooit wc papier kochten maar we die van ons gebruikte.

Toen grepen we gewoon naar een oude krat of een reclame folder.
Je moet hem wel eerst goed opproppen en dan weer uit elkaar enzo. dan voelt ie iets zachter aan!

Toegevoegd na 2 dagen:
krat = krant ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een oude krat? ;-)
Amadea
13 jaar geleden
vermoedelijk krant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ robm, nee niet gezien iig ;) @ Loek037, ik bedoelde krant ja :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt pijnlijk.
Steenuiltje
13 jaar geleden
wel een trieste gebeurtenis in een dergelijk studentenhuis. Je had ook je eigen rol steeds kunnen meenemen .... Lijkt me niks: drukinkt aan je kont :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij ons in het studentenhuis ging er eentje iedere maand bij iedereen collecteren voor een paar gulden om nieuw te kunnen kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met kranten en folders raakt toch het toilet binnen de kortste keren verstopt??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ steenuiltje, daar was ik ook mee begonnen, maar dan vergeet je hem toch mee terug te nemen dan issi de volgende dag weer op of weg. @pokemon, collecteren ging heel moeilijk omdat de helft geen nederlands of engels kon spreken. @ lavender, geen idee.. heb het nog geen half jaar volgenhouden in dat huis... Gelukkig ben ik nu de troste eigenaar van een EIGEN wc ;) dus ik kan gewoon wc papier voor mezelf kopen zonder dat het verdwijnt ;)
Naar de krantenbak hoppen, de Telegraaf van gisteren eruit vissen, terug naar de wc hoppen, et voila... pagina 4 is je redding!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de rest van de dag met een sok of zonder onderbroek/t shirt/blouse/stropdas rondlopen
goed om je heen kijken wat er binnen handberijk is dat the job kan doen posters/kalenders/lectuur
je handen gebruiken
kijken wat er zoal aan materiaal in je broekzakken(colbertje kan ook)rondzwerft
blijven zitten tot er iemand langskomt die regeert op jouw hulp geroep
en tenslote je zou het probleem ook kunnen negeren en doen als af er niets aan de hand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er wel een fonteintje (kraan) en zeep is je billen met je linkerhand wassen en daarna je handen met die zeep.
13 jaar geleden
Ach het gebeurt denk ik iedereen wel en keer, maar meestal is dat ook de laatste keer. Voortaan kijk je eerst of er papier is.
Maar voor het geval dat Papieren zakdoekjes een sok tussen de billen broek aan en naar huis of naar een winkel en koop daar wat en ga terug naar een toilet en maak het af gooi de sok (kan ook een zakdoek zijn of iets dergelijk) weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In tijd van nood schil je aardappels met een bijl. Begin met briefjes van 5 en als je er niet genoeg bij je hebt een van 10. Die van 20 worden wel erg duur. Het voordeel van 50 is dat ze weer wat groter zijn. (Ik zou ze niet doorspoelen maar wassen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb altijd een zakdoek in mijn broekzak,en dan moet deze er aan geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een fles met warm water vragen en je "ster" schoonspoelen..
of papieren zakdoekjes gebruiken...
of een stukje keukenrol..
of papieren servetje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het erg vuil is, dan de W.C doortrekken en met je
handen-vingers wat water opvangen ,en dat schoonmaken.
Als het resultaat nog niet bevredigend is, dan nog een
keer herhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je onderbroek uit doen ( heel voorzichtig ) , hem tussen je bilnaad duwen en klemmen en daarna je broek weer aantrekken. Je loopt zonder onderbroek , maar het wordt geen kliederboel. ( behalve je onderbroek dan die wordt wel vies ) .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afgezien van het feit dat dit natuurlijk NOOIT mag gebeuren, omdat op een beetje toilet ook altijd een voorraad nieuwe rollen hoort te staan, en het verhipte handig is even te checken VOOR je aan de slag gaat, moet nog steeds pakweg driekwart van de wereldbevolking het zonder deze luxe doen. Zo een groot probleem kan het dus niet zijn, en alleen je eigen gebrek aan creativiteit kan het werkelijk lastig maken.

Als je in de regel gezond en regelmatig eet, zul je ZO weinig ontlasting moeten wegvegen dat je het niet of nauwelijks zult merken als je gewoon zo je broek weer optrekt. Zoniet, dan wordt het lastiger.

Kijk wat er op het toilet staat aan wegwerpartikelen. Met en uit elkaar geplozen tampon of maandverbandje kom je een heel eind. Maar ook scheurkalenders, puzzelboekjes of tijdschriften kunnen goede diensten bewijzen. GEEN gewoonte van maken, kleine stukjes gebruiken en niet bang zijn voor vieze handen ; die kun je wel weer wassen.

Zit je in de buurt van een fonteintje, dan kun je gewoon water gebruiken. Zoals in vrijwel heel Azie gebeurt.

Zit je in de buurt van een wasdroger of wasmachine, vis er dan gewoon een sok uit. Er verdwijnt zo vaak een sok in de was, dus dikke kans dat er nooit iemand achter komt. Al deze en andere ' vreemde voorwerpen' kun je overigens beter in de prullenbak frommelen dan door het toilet spoelen, met het oog op de kans op verstopping.

Kun je echt niks bedenken of gebruiken, dan zit er weinig anders op dan je box ophijsen en er maar het beste van hopen.

Geen tampons oid bij je hebben en merken dat je ongesteld bent geworden is overigens veel vervelender, want dat stopt niet na het toiletbezoek.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(ten eerste wat is de verwijzing bovenaan om met klachten naar de dokter te gaan alsof poepen medisch is
haha)

nu mijn antwoord
als je in je eigen huis bent kan je je washandje pakken wel zo fris
daarna afspoelen ,te drogen hangen en op de wasdag gooi je t in de machine .
of...als je thuis bent kan je zo met je broek op je knieen naar de berging lopen en keukenrol pakken.
heel simpel
lastig is het als er meerdere in huis zijn of gasten.

Toegevoegd na 1 minuut:
hoewel dat in je eigen huis nooit zal gebeuren omdat je een 5 stuks rollen naast de wc hebt staan ik heb dat tenminste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een mobieltje met internet verbinding bij je hebt, of een laptop wellicht.

Op GoeieVraag vragen wat je moet doen!

:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veeg je billen af met de onderkant van je schoen en geef daarna iemand anders de schuld omdat ie in de hondenpoep is gaan staan.En ,tja het is niet anders,ook zelf op moet ruimen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een rare vraag!
nou,roep eventjes naar iemand die in huis is of ren naar een plek waar je zachte papiertjes kan halen.

als je dat geen goed antwoort vind dan moet je gewoon met je vieze billen in je onderbroek gaan!
blééééééé'!!!!
maar,ja er zit niks anders op..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
roep om hulp, maar als er niemand niet is, knijp je billen toe!!! En neem je tijd om wc papier te gaan halen of gazette papier.....;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of awel kun je de karton van het wc rolletje gebruiken
Of awel je wassen met water en daarna je handen wassen natuurlijk ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je broek voorzichtig aan doen en even wat papieren handdoekjes pakken naast de wastafel.
En inderdaad van te voren eerst kijken of er wc papier hangt.
Zo niet, bij de heren wc ( of andersom) papier pakken en terug gaan naar de wc waar je vandaan kwam.
Betreft het een vrouw, dan kan je als vrouw misschien je inleg kruisje even gebruiken, dan kan je maar 1 keer afvegen, maar beter dan niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
desnoods een nat washandje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
broekje uit
even de douchkop ertegenaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook weleens gehad.

Toen had ik me sok uitgetrokken en met me tanden door tweeen gescheurd en VOILA xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon goed vegen met je sokken xD daarna sokken in de prullenbak/was
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een stukje handdoek pakken en daarmee afvegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
billen dichtknijpen en zelf op zoek gan naar de verse voorraad toilet papier, of hulp roepen opdat er iemand het tot bij jou brengt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal erg ver gezochte antwoorden. Het juiste antwoord staat naast de pot... DE WC-BORSTEL.

Even tanden op elkaar en voila, je kan gewoon weer verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krant of kartonnetje gebruiken, of om hulp roepen

of voortaan voor je je grote boodschap aan het toilet wil doneren, controleren of er nog wc-papier is
(of extra wc-rollen achter de wc verstoppen, voor geval dat)