Mijn vriendin heeft een blaasonsteking. Kun je dan sex hebben?

of is dat onverantwoord en is het veiliger eerst even de kuur af te maken?

begrijp me niet verkeerd, ik heb het beste voor met m'n meisje en kan het heus wel een week volhouden maar het is gewoon even een vraag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja hoor, je kunt gewoon sex hebben. Uit ervaring geef ik de raad mee dat ze na de sex gelijk naar het toilet moet gaan. Dan kun je een blaasontsteking door sex voorkomen.

Ja hoor, je kunt gewoon seks hebben. Maar hou wel rekening met haar. Zij moet zich er wel prettig bij voelen en geen pijn hebben.

Als jullie beiden willen,waarom niet. Je hoeft niet bang te zijn dat je je met enig orgaan in de blaas bevindt,tijdens het vrijen.

Mijn huisarts zei me dat je beter even kunt wachten totdat de ontsteking weer rustig is.

Je kan wel sex hebben met je vriendin als ze een blaasontsteking heeft. Of je vriendin er zin in heeft is een tweede,blaasontsteking gaat vaak gepaard met pijn in de buik en pijn bij het plassen. Sex hebben zou misschien in deze tijd extra pijnlijk kunnen zijn. Ik lees dat je vriendin een kuur heeft gekregen voor haar blaasontsteking. Ik weet niet of je vriendin een anticonceptie pil slikt,want het slikken van een antibiotica kuur kan effect hebben op de werking van de pil. De pil zou minder betrouwbaar kunnen zijn in en na de tijd van de kuur. Ik zou je aanraden als je sex hebt voor de zekerheid een condoom te gaan gebruiken.

Je kunt altijd sex hebben! Of het verstandig is weet ik niet;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100