Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Waar kan ik terecht om me te laten testen op de aanwezigheid van zware metalen?

Gedurende een lange tijd voel ik me zwaar vergiftigd. Ik voel me extreem verzwakt en uitgeput, depressief, misselijk, heb last van hartkloppingen, pijnen, een nare smaak in mijn mond, kan bijna niet nadenken en uit mijn woorden komen en voel me vaak alsof ik ter plekke dood neer kan vallen.
Nu stuitte ik op internet op informatie over vergiftiging door zware metalen, en ik zou me graag willen laten onderzoeken om te zien of dat bij mij aan de orde is.
Mijn vraag: waar kan ik terecht voor zo'n onderzoek?
Is dat altijd bij een alternatief geneeskundige? Ik ben (wellicht onterecht?) huiverig voor dat soort praktijken dus hoop dat iemand een goede, betrouwbare arts of instantie kent, het liefst in de omgeving van Amsterdam.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit kan alleen bij een arts via een bloedonderzoek...maar vergiftigging door zware metalen komt maar zeer zelden voor en is eerder uitzondering...leg je problemen eens aan je arts voor en ga zeker niet de alternatieve toer op.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100