Mijn oor lekt nu al een jaar en het stopt niet, wat moet ik doen?

Hi,

Ik heb al een jaartje last van een lekkend oor, ik heb me vorig jaar laten opereren, toen hebben ze buizen geplaats om het gat dicht te maken, dat buisje is losgegaan... ze hebben me medicijnen gegeven ( Bacicoline B ) dit zou ervoor zorgen dat het in mijn oor droog word en dat het gaatje vanzelf dicht zou groeien.

Nou :/ zit al een jaar verder en het helpt niet, heeft iemand misschien een ander oplossing?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
Wat zei de huisarts?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Huisarts? Ik mag toch hopen dat een KNO-arts de operatie heeft gedaan en dat is dan ook de persoon waar weer naartoe kan worden gegaan.

Antwoorden (1)

De algemene tips opvolgen,
o.a. niet roken en zwemmen. (zie bron)

En terug naar de KNO-arts.
Een jaar is wel heel lang, dit hoort binnen enkele weken over te gaan. Vraag bij een volgend artsen bezoek hoe snel het over hoort te zijn en als dat dan niet zo is weer terug.
Of ben je onder behandeling?