Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand waar je deze schoenen kunt kopen??

weet iemand waar je deze hele leuke schoenen kunt kopen?? ik hoop echt dat iemand het weet, want ze zijn zooooooo leuk:D

Toegevoegd na 3 uur:
ik heb geen merknaam, want ik heb dit plaatje via google gevonden, en k vond ze zo leuk. maar het probleem is, dat ik alleen maar een plaatje heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
658
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je iets van een merk[naam] of iets dergelijks?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mocht je niet slagen met boven gegeven advies pimp je toch zelf je schoenen. Koop deze schoen zwart incl. 4 of 5 kleuren leerverf bij de schoenenzaak, maak mallen om te spuiten. Je hebt gelijk heel unieke schoenen die niemand heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zou bij de Sacha kunnen proberen, daar verkopen ze over het algemeen exclusieve en kinky schoenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook op hyves kijken en anders op marktplaats want ja niet alles is tweede hands zoals heel veel mensen denken. ik koop samen met nog 1 persoon altijd schoenen van marktplaats(nieuw) en meestal het merk LV
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op Omoda.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding