ik gebruik een ladyshave, alleen hij werkt niet goed wat moet ik nu??

ik gebruik een ladyshav, maar hij haalt niet alle haartjes weg. nou weet ik niet wat ik wel moet gebruiken, en hoe ik dat aan mijn moeder moet vragen. kan iemand mij helpen, ant ik lijk zo net op een aap:s!!

Toegevoegd na 1 dag:
ik gebruik de ladyshave van mijn moeder(en dat weet ze) maar ik vond het al moeilijk om het toen te vragen, dus dit is helemaal moeilijk:( kunnen jullie me a.u.b. meer tips geven!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Je kunt er het beste gewoon met je moeder over praten, misschien heeft zij wel een goed idee. voor de rest kan je ontharingscreme gebruiken, of een wegwerpscheermesje. Ook kun je het laten weg laseren, of naar een schoonheidspecialist gaan.

veel succes ermee:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goede ideeën

Andere antwoorden (3)

Begin met de ladyshave goed te reinigen (met een borsteltje van alle haartjes ontdoen) vervolgen met een beetje naaimachineolie de scheerbaden insmeren. Dit laatste moet wel heel dun gebeuren. Denk trouwens dat je moeder best wel zal begrijpen dat je een ladyshave gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken je moeder natuurlijk niet, maar als ik jou was zou ik er toch eens met haar over praten. Je zou kunnen vragen hoe zij zich onthaart en of ze je er een keer mee wilt helpen, omdat je op jou leeftijd (?) toch ook al last hebt van okselhaar en schaamhaar dat je liever weg wilt hebben. Heel begrijpelijk, want jij gaat ook gymmen op school en bv zwemmen.
Als ik je moeder was zou ik je wel helpen.

Ik gebruik overigens zelf een scheermesje onder de douche. Beetje scheerschuim en scheren maar. Wel voorzichtig, want die zijn scherp natuurlijk. En regelmatig een nieuwe nemen, want een bot mesje is ook niet prettig.
Met het mes scheren is gladder dan met de ladyshave en daardoor hoef je minder vaak te scheren (eens in de drie dagen als je flinke haargroei hebt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het ook kunnen proberen met ontharingscreme. Dat smeer je er op, je wacht een paar minuten (hoe lang, dat verschilt per merk, maar staat wel op de gebruiksaanwijziging), dan haal je de creme weg en de haren zijn ook verdwenen. Voordeel is dat het redelijk lang wegblijft.
Nadeel is dat de cremes niet heel goedkoop zijn en dat ze niet echt lekker ruiken.