Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn buurman is autistisch en zet vaak s'nachts de radio hard.Hoe kan ik hem duidelijk maken dat ik er last van heb?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
923

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Mensen met autisme kunnen over het algemeen niet inschatten hoe iemand anders zich voelt. Dit ligt wel weer aan welke vorm van autisme het is en welke graad. Je kunt altijd proberen om eens aan te kloppen en het uit te leggen. Spreek dat vooral uit jezelf. Bijvoorbeeld: Ik kan snachts niet goed slapen, omdat u de muziek dan hard aan heeft staan. Daardoor ben ik de dag erna heel erg moe... etc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit heb ik al een aantal keren geprobeerd, 2 jaar lang. De ene keer gaat het goed, dan zet hij de radio zachter en hoor ik hem een hele tijd niet meer. De andere keer is hij gepikeerd en zet hij de radio harder. Weet me echt geen raad meer. Heb er zelfs aan gedacht om de politie te bellen maar vraag me af of dat wel helpt.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Als je in Nijmegen woont op een flat 1e etage wil ik je wel een pb sturen. Dan heb je het waarschijnlijk over mijn broer en dan praat ik wel met hem ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding